duminică, 7 mai 2017

Ceva gustos...cartofi, muşchi şi cascaval

Nu ştiu cum să denumesc această reţetă pentru a fi cât mai aproape de adevăr...musaca nu o pot numi pentru că nu conţine carne tocată, budincă nu o pot numi pentru că nu este un preparat pe bază de lapte, ouă, paste...cartofi franţuzeşti iarăşi nu-i pot numi pentru că nu reflectă realitatea :))

Prin urmare, este un hibrid rezultat din împerecherea celor trei denumiri...conţine cartofi fierţi, muşchi file crud-uscat şi caşcaval...super super simplu şi gustos!

Am fiert câţiva cartofi întregi, după care i-am feliat şi aşezat într-o tavă, pe hârtie de copt, ca pentru musaca. I-am uns cu puţin ulei, după care am format al doilea strat, din muşchi file crud-uscat, iar apoi al treilea, format din felii de caşcaval. 




După ce le-am împrietenit, am stropit cu ceva suc de roşii pe deasupra şi am condimentat cu puţin cimbru şi oregano, preferatele mele.





Yummy yummyyy!!! Vă garantez că e ceva...gustos!!!

Un comentariu:

Opinia ta conteaza!