joi, 31 octombrie 2013

Nu imi place Halloween-ul!

Si oare de ce ar trebui sa-mi placa? Doar sunt adepta lucrurilor simple, iubesc simplitatea in toate formele ei. De ce sa-mi doresc sa ma deghizez in tot felul de fiinte care mai de care mai infioratoare, pentru a speria sau a impresiona, pe cine? Consider ca nu este nevoie sa ne deghizam in ceva anume, ochii ne sunt oglinda sufletului...De ce sa importam o "sarbatoare" care nu ne reprezinta? De ce sa ne vindem pentru a obtinte niste fiinte dezgustatoare? De ce sa nu zambim frumos si cald? De ce sa nu ne bucuram altfel? De ce sa ne inchidem sufletul? Am observat ca majoritatea prefera personaje fioroase, nu am vazut pe nimeni sa se deghizeze in ingeras...Pentru ce sa ne luam alt chip si alta asemanare, fie chiar si pentru o seara? Pentru ce sa ne departam de simplitate, cu ce pret?
Imi place naturaletea, felul omului obisnuit de a fi, nu ipocrizia si falsitatea!

c481cb19

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!