luni, 23 decembrie 2013

Pregătiri de Crăciun

Obositoare mai sunt pregătirile de Crăciun...și nu vorbesc de cele de înfrumusețare, ci de cele culinare, mai puțin dulciurile :D. De fiecare dată, în fiecare an, aștept mirosul cozonacilor calzi să-mi ofere starea aceea de basm...acum, sinceră să fiu, cozonacii nu îi pregătesc eu, nu pentru că nu fi în stare, ci pentru că nu am fost înzestrată cu prea multă răbdare, din păcate...mie îmi place să prepar tot felul de creme, prăjituri, torturi...care nu implică timp pierdut...la cozonaci trebuie pur și simplu să aștepți...să crească coca, să crească apoi și în formă...apoi și în cuptor...prea mult pentru mine...însă îmi face o deosebită plăcere să mă bucur de aroma lor intensă :). 

Îi mulțumesc lui Dumnezeu că a înzestrat-o pe mama cu mai multă răbdare și pricepere, face niște cozonaci fenomenali. Promit să-i pozez când vor fi gata și poate fac publică și rețeta, dacă are timp să mi-o dicteze...nu sunt de acord cu rețetele scrise direct din cartea de bucate, o rețetă bună este aceea care reflectă exact modul în care s-a desfășurat întreg procesul, povestit chiar de către persoana care s-a ocupat personal de realizarea acestuia. 

Și, lăsând dulciurile la o parte, declar că sunt înnebunită după salata boeuf, o ador! Dacă aveți vreo rețetă mai deosebită, pe care vă doriți să o împărtășiți, vă invit să o faceți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!