marți, 12 februarie 2013

Ceva bun de dimi :)

In dimineata aceasta, m-am gandit sa ma rasfat cu ceva care imi place foarte mult :) E ceva la care m-am gandit in ultima saptamana...e foarte simplu si delicios...

Nu am mai baut lapte cu cacao din copilarie...nici atunci nu-mi placea foarte mult...dar dehhh...era ceva obisnuit.

Insa acum il prepar eu si uite cum:
  • pun o lingura de cacao intr-o cana
  • torn cate putin lapte caldut  (natural, de capra), pentru a se dizolva
  • si cel mai gustos, incep sa pun piscoturi in compozitie pana se topesc.
Arata delicios...se imbiba foarte bine si au aspectul unui buretel...eu le amestec pana obtin o compozitie cremoasa :X

Merg sa-mi prepar si promit ca voi oferi ocazia si papilelor voastre de a se alinta :*

Gataaaa!!! Priviti si savurati :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!