vineri, 22 februarie 2013

Orez cu pui aromat ;)

Asa l-am denumit eu: pui aromat :)
Este de fapt muschiulet din piept de pui, insa l-am impregnat de aroma oferita de rondelele de ceapa rosie, stropite cu vin alb.

Pentru a pregati retetea propusa de mine, nu aveti nevoie de foarte multe ingrediente, este foarte simplu de realizat, dar in acelasi timp foarte gustoasa...yammyyy

Dupa ce spalam muschiuletul si il "stoarcem" de apa ( il punem pe un servetel de bucatarie mai gros, pentru a absorbi apa), il trecem printr-un sos pe care il realizam din :
  • ulei de masline
  • cimbru
  • oregano
  • rozmarin
  • piper negru macinat
  • putina sare
Apoi il asezam intr-o tigaie incinsa de tip grill, adaugam rondele de ceapa rosie si le lasam sa se gratineze.
Dupa ce puiul capata o culoare aurie, adaugam putin vin alb pentru a defini aroma.

Cat despre orez, este si mai simplu de realizat: eu am folosit, ca si cantitate, o cana de orez, bine spalat in prealabil si apoi fiert cu putina sare, o foita de dafin pe care am impartit-o in patru bucatele, cateva boabe de piper negru si putin cimbru.

Ce pot sa va mai spun despre aceasta combinatie...
  • este soft
  • nu creaza senzatia de plinatate
  • ceapa rosie ii ofera o aroma specifica, alaturi de vin
  • este potrivita, zic eu, si pentru cina
  • este obraznic de gustoasa!!!
Sper sa va placa si voua, iar daca aveti o alta idee sau ceva de adaugat, nu ezitati sa ma anuntati.
Pana atunci, enjoy it :*




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!