joi, 20 aprilie 2017

Ciorbiţă cu leurdă

Despre existenţa leurdei, spre ruşinea mea, am aflat abia anul trecut, când i-am descoperit gustul şi i-am căutat cu ardoare proprietăţile, care sunt numeroase. În general, am consumat-o crudă, cu brânzică telemea, roşii sau sub formă de salată, însă, după masa de Paşte, am simţit nevoia de ceva foarte uşor şi astfel, cele două legături de leurdă mi-au şoptit că ar putea să mă ajute într-un fel :).

Este o ciorbiţă banală, pe cât de simplă, pe atât de revigorantă. Pentru prepararea ei, am folosit aşa:

                        - o legătură de ceapă verde,
                        - 4 morcovi,
                        - 6 cartofi medii,
                        - 2 legături de leurdă,
                        - sare, oregano, cimbru.

Am călit puţin ceapa tocată mărunt şi morcovii tăiaţi rondele, după care am adăugat cca. 3 l de apă. Am tăiat apoi şi cartofii cubuleţe şi am lăsat să fiarbă. După ce totul a fiert, se adaugă leurda tocată mărunt şi se mai lasă pe foc aproximativ 5 minute.





Noi am servit-o cu lămâie, dar se poate folosi şi borş. Bineînţeles, se pot adăuga şi alte verdeţuri, eu am folosit '' în limita stocului disponibil'' :).


Reţeta video o puteţi viziona pe canalul nostru de youtube : Papilele Alintate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!