miercuri, 19 aprilie 2017

Pizza rustică

Dragilor, în această seară am pregătit o pizza. Am vrut ceva repejor și destul de consistent, ce pot lua și la serviciu pe post de pachețel, ca la școală :). Am denumit-o rustică, datorită blatului destul de "vânjos", preparat dintr-un amestec de făină integrală și făină albă, cu ajutorul minunatului robot, cu care vă veți familiariza dacă mă mai vizitați :). Mie îmi este foarte util, pentru că efectiv mânuțele mele sunt din plastelină :)).

Deci, să vă povestesc despre ingrediente:

Pentru blat, avem nevoie de:
  • cca. 250 g făină alba + 100 g făină integrală,
  • apă călduțã,
  • un cubuleț drojdie de 25 g,
  • 2 lInguri ulei.
       
În rest, am folosit așa:
  •  cașcaval,
  •  mușchi file crud-uscat,
  •  ciuperci,
  •  câteva măsline,
  •  sos de roșii făcut în casă.

Am amestecat cele două tipuri de făină în bolul robotului, am făcut o mică "scorbură" în centru, unde am adăugat drojdia pe care am marunțit-o ușor cu degetele, peste care am stropit cu niște apă calduță și am lasat-o puțin timp să acționeze, până se umflă puțin de supărare :)). După ce se întâmplă reacția, adăugam uleiul și apa puțin câte putin și lăsăm robotul să-și facă treaba. După ce se formează bila de aluat, îl lăsăm la crescut cam 20 de minute, după care începem să îl pregătim.

Îl întindem bine bine pe o hârtie de copt, pe care o vom transfera pe tava de cuptor, după care începem decorul: sos de roșii, cașcaval, ciuperci, muschi, măsline.

Într-un final, pizza rustică arată cam așa:




Rețeta video o găsiți pe canalul nostru de youtube : Momente Fresh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!