marți, 12 februarie 2013

Sa-i spunem vinetzica de cartofi :)

Fetelor, am mai pregatit ceva, banal de altfel, dar in care am adaugat ceva nou, pentru mine cel putin :)
Am primit zilele trecute de la o matusa un borcan cu vinete murate...delicioase de altfel, este pentru prima data cand gust asa ceva, mai ales ca nu sunt un fan al vinetelor. Promit ca fac rost de reteta :)

Revenind la ale noastre, sa va spun ce am savurat:
  • am fiert cativa cartofi in putina apa cu sare
  • intre timp am tocat marunt cateva bucati de vinete murate, foarte gustoase...sunt si putin picante si acrisoare
  • apoi am feliat 3 castraveti murati mai mici
Dupa ce s-au fiert cartofii, i-am taiat in cubulete, i-am stropit cu putin ulei, i-am condimentat cu cimbu si oregano, iar apoi am adaugat bucatelele de vinete murate si feliutele de castraveti.

Am mai adaugat si 6 lingurite de otet, cel in care au stat castravetii. Acum depinde de cat de otetos este...al meu este mai dulceag si mi-am permis :P. La final am presarat niste patrunjel pentru a defini mai bine aromele.

Pofta bunaaaa:*

Toate retetele sunt pe Petitchef

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!