sâmbătă, 23 februarie 2013

Iubire...

Te simt acum ...esti langa mine oare?
Sau e o pasare calatoare?
Tu vii si pleci si iar ma lasi
Cu sufletul gol precum un las...

De ce faci asta, oare nu vezi
Tristete-ascunsa-n ochii mei verzi?

Incerc sa mint, dar nu mai pot
De-as gasi macar un antidot...
Sa ma faca sa uit, sa uit de tot.
Si-apoi incet de la capat s-o iau
Dar nu-i corect ... oare asta vreau?
E un raspuns ce nu pot sa-l dau.

Eu mai astept, astept pasarea sa-mi spuna :
Eu sunt aici, ia-ma de mana
Si orice-ar fi, sa nu ma scoti de la inima.
Iar de va fi ca eu sa zbor,
Tu iar sa-mi vii in ajutor si sa ma faci
Sa ma intorc de mii de ori de al tau dor.

Si cand dorul l-oi simti,
Eu indata voi veni!

Si-ti promit ca nu mai plec,
Acum strange-ma la al tau piept!
Cate zile-oi mai avea,
Eu doar asa voi striga : ea este iubirea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!