miercuri, 27 noiembrie 2013

Cand timpul iti este inamic

Off, dar cate lucruri nu se intampla cand ti-ai facut drept inamic tocmai timpul...Mereu suntem in criza de timp, avem atatea de facut, incat daca nu ne intocmim un program de time-management, am putea sa o luam razna, mai ales atunci cand rabdarea nu se afla printre calitatile noastre.
Cate nu sunt de facut intr-o casa...mancare, spalat, calcat si lista continua si continua...Dar viata isi urmeaza cursul si inovatia ne surprinde zi de zi. Suntem intr-o continua evolutie, altfel nici nu cred ca am putea sa ne indeplinim toate sarcinile.

Ziua este din ce in ce mai scurta, iar noi ne programam tot felul de activitati, care, de cele mai multe ori, nu suporta intarziere. Asa ca solutia cea mai simpla este sa imbratisam tare tare tehnologia si sa profitam de fiecare element nou aparut la orizont. Asadar, eu mi-am propus ca pentru realizarea fiecarei activitati casnice, pentru ca aici eu sunt sefa si imi stabilesc propriile reguli, sa aloc un anumit timp. Chiar am inceput sa completez o agenda special pentru aceste lucruri, intrucat un om organizat face fata cu brio oricarei situatii :).

Recunosc ca lucrul cel mai enervant mi se pare spalatul rufelor, chiar daca nu imi agresez manutele delicate facand asta si exista o masina automata pentru asa ceva...dar chiar si asa, este vorba de timp...pai mai intai trebuie sa stau sa le sortez, apoi sa-mi aleg un anumit program pentru fiecare transa, pe care il mai si personalizez cu temperatura pe care o vreau , numarul de rotatii, iar daca dureaza prea mult iar ma enervez, doar nu stau o zi intreaga sa spal rufe...Si mai sunt si unele pete greu de scos, pe care de multe ori le las la inmuiat ca masina mea saraca nu face fata si iar pierd timp pretios...

Dar, parca citindu-mi gandurile si dorind sa-mi indeplineasca dorintele, Indesit a inventat ceva revolutionar, din punctul meu de vedere: noua masina de spalat Innex, bazata pe tehnologia de programare Turbo, care parca ar fi vestita lampa a lui Alladin: cu o singura apasare, in doua secunde visele tale devin realitate. Da, chiar asa!
Conform unui studiu realizat de cercetatorii Universitatii din Bonn, cel mai utilizat program de spalare este ciclul pentru bumbac si sintetice, fiind ales de 70% dintre europeni. Deci, in doua secunde, am rezolvat problema. Nu mai pierd timp pentru alegerea programului, cu rotatii si temperatura...exista un singur buton care face asta, mult mai bine si mai repede decat mine. Ce sa mai zic de faptul ca are cea mai mare usa de pe piata, la mine e un calvar cand vreau sa introduc rufele, mai mai ca incepe razboiul intre mine si masina. Daca nu am fost si eu inzestrata cu rabdare, asta e...ehee, si cate nu sunt ca mine!

Ce imi mai place mie la Innex este faptul ca a fost prevazuta cu trei optiuni anti-pete pentru indepartarea dificila a acestora, nu mai e nevoie sa pun rufele la inmuiat inainte de spalare, si un ciclu miros care elimina rapid mirosurile persistente din haine.

In sfarsit mi-am facut si eu o prietena pe care chiar ma pot baza in cele mai dificile momente, are doua calitati care m-au cucerit: delegare si incredere.

Cu ea salvez timp si energie, o recomand tuturor celor care se afla permanent intr-o criza de timp!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!