marți, 5 noiembrie 2013

Dorinte

Se spune ca atunci cand iti doresti ceva foarte mult devine realitate...oare asa o fi? Mi s-a intamplat si mie, recunosc, insa dupa o lunga asteptare, poate tocmai pentru ca trebuie sa lupti mult timp pentru a-ti indeplini visul. Cum bine spune si zicala : "Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si-n traista"... trebuie sa muti si muntii din loc pentru proiectia pe care ti-ai stabilit-o de la inceput, asta neinsemnand ca trebuie sa calci pe cadavre, cum multi fac. Trebuie sa dai din coate, dar fara sa lovesti pe nimeni, numai asa cred eu ca poti fi, intr-un final, mandru de realizarea ta si fericit de a te afla in noua situatie, la care ai visat dintotdeauna.


Cand eram copil, aveam pe un perete in bucatarie o icoana ce o reprezenta pe Fecioara Maria cum priveste fix spre cel care ii adreseaza o multumire si o rugaciune, ca in majoritatea iconitelor de acest fel. Mai am inca acea icoana si o privesc cu mare drag. Am analizat-o foarte mult, isi expune inima deschisa, ca si cum imprastie tuturor celor ce cred in Ea dragostea Ei nelimitata, iar mainile...mainile le-am admirat din prima zi cand am deschis ochii pe acea icoana...firave, feminine, cu degete lungi si foarte apropiate...imediat mi-am dorit ca, atunci cand voi fi mare, sa am si eu asemenea maini frumoase.

Si acum, cand ma uit la Ea, ii multumesc pentru asta!
Si acum imi doresc multe alte lucruri, am idealuri, am scopuri, insa, am tot ceea este mai important: sunt sanatoasa, atat eu, cat si cei dragi mie, iubesc si sunt iubita! 

Sper ca, intr-o buna zi, sa reusesc sa imi vad si celelalte visuri implinite si sa le primesc cu recunostinta si caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!