vineri, 1 noiembrie 2013

Vesnic tanar cu COSMOTE

Fiecare secunda care se scurge peste trupul meu imi spune ca sunt un simplu calator si timpul nu ma poate privilegia, el trece peste mine, lasand mici urme, atat cat ii permit si eu, pana cand nu va mai conta parerea mea, nu ma va mai intreba daca sunt sau nu de acord cu anumite schimbari, el isi va urma cursul, asa cum este firesc, iar eu va trebui sa accept.

Si sunt fericita, chiar si asa, pentru ca port nemurirea, tineretea si iubirea in suflet, asa m-am nascut si asa le voi purta cu mine peste tot, ele sunt "accesoriul" meu nelipsit, nu se dezlipesc de mine niciodata, sunt o norocoasa! De fapt, cu totii suntem, daca am sti sa apreciem ceea ce conteaza cu adevarat pentru sufletul nostru, nemuritor. 

Valoarea noastra ca oameni sta exact in acele lucruri pe care le consideram banale, nu ne luptam pentru ele, preferam sa luptam pentru materialitate, lasand spiritualul din noi sa se evapore. Da, sta chiar in lucrurile acelea simple, care reusesc sa ne aduca beatitudine, armonie, echilibru si belsug in suflet.
Sunt adevaratele cutii de valori, pe care ar trebui sa le tinem strans, sa nu le pierdem niciodata. Respectul, solidaritatea, loialitatea, toleranta, spiritul de sacrificiu, generozitatea, sinceritatea, ele sunt cele care cu adevarat conteaza!

COSMOTE este de acord cu noi, vrea sa se mentina vesnic tineri prin profesionalism si perseverenta si isi doreste sa ne ajute si pe noi sa recastigam aceste valori pierdute, de unii, pe drumuri mult prea intortocheate.

COSMOTE Romania revoluționează telefonia mobilă prin introducerea unui nou portofoliu de abonamente, mai simplu, al cărui fundament este inovația prin simplitate și comunicare nelimitată. Mai multe detalii despre oferta găsești pe free.cosmote.ro, iar despre concurs accesând free.cosmote.ro/bursa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!