luni, 13 ianuarie 2014

Pizza cu cârnați

Astăzi m-am gândit să împărtășesc cu voi rețeta mea de pizza cu cârnați. Personal, nu îmbrățișez prea tare ideea de pizza cu carne sau derivate ale acesteia...îmi place cea vegetariană. Însă, aveam câțiva cârnăciori sticks și m-am gândit să-i folosesc astfel.

Pentru prepararea blatului am procedat în felul următor:
  • 250 ml apă;
  • 25 g drojdie;
  • 1 vârf de sare;
  • făină cât cuprinde, până obținem o cocă mai moale.
Am dizolvat drojdia cu puțin zahăr, după care am amestecat toate ingredientele pentru blat.
Am lăsat apoi coca la crescut cam jum de oră, între timp pregătind ingredientele pentru ornare. Eu am folosit cam 4 cârnăciori sticks uscați, o ceapă roșie, cașcaval, brânză de capră și suc de roșii.

După ce aluatul a crescut, l-am împărțit în două. Am uns o tavă rotundă cu ulei, am întins foaia mai subțire și am așezat-o în tavă. Apoi am adăugat sucul de roșii, ceapa, cârnăciorii, brânza și cașcavalul și am dat-o la cuptor pentru 30-35 min, la foc potrivit.

Nu este deloc spectaculoasă, însă este foarte gustoasă. Recomand! 
Poftă bună să aveți!







2 comentarii:

  1. imi place aproape orice pizzaaa, mai ales sa contina carne, carnati sau orice sa ii dea un gust aparte si unic, foarte reusita ;)

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta conteaza!