luni, 27 ianuarie 2014

Pofta de dulce

Nu cred că există cineva, mai ales dintre fete, care să susțină că nu știe ce-i aia ”poftă de dulce”. Dacă se regăsește cineva aici, aștept și eu sfaturi sau opinii referitoare la această poftă ”păcătoasă”. 

Eu știu foarte bine ce înseamnă să-ți fie poftă de ceva dulce, iar în anumite perioade chiar trebuie să-mi satisfac această poftă, în cel mai scurt timp, cum de altfel s-a întâmplat și în această seară. 

Din disperarea de a-mi alinta papilele cu ceea ce mi-am pregătit, am uitat să imortalizez momentul :D. Abia după ce am terminat, m-am gândit și la asta, însă rămăsese castronelul pictat în fâșiile rămase de ciocolată topită ...

Păi da, am topit câteva bucățele de ciocolată neagră pe bain-marie, am tăiat un kiwi în pătrățele, pe care l-am îmbrăcat apoi în hăinuța maronie și lucioasă. Hmm, a fost foarte bun și m-a ajutat să îmi revin :) 

Știu că nu este indicat să mâncăm la ore târzii, dar uneori, chiar nu mă pot abține de la un mic deliciu...și nu este foarte greu și nici foarte dulce, asta așa ca să mă ”scot” :P.

Păi nu mi comentez foarte mult, pentru că este deja târziu și cine știe ce mi se mai năzărește să mai gust...așa că declar încheiat acest subiect! (cel puțin pentru această seară)

Am găsit și o sugestie de prezentare, în lipsă de fotografie originală.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!