vineri, 13 decembrie 2013

Budincă la cuptor

Sunt convinsă că nu este o rețetă spectaculoasă, dar nu despre asta este vorba aici, ci despre simplitate, despre sinceritate, transparență. Astfel, voi publica numai rețete pregătite de mine, și nu gătesc în fiecare zi specialități franțuzești, englezești, etc. 
Asta am pregătit ieri și cu asta mă laud...acum și lăudatul ăsta este relativ :)

M-am gândit la o budincă simplă, realizată din paste, ouă, lapte și brânză.
Am folosit 1 pachet de spaghete din grâu dur, 500 ml lapte, 5 ouă și 500 g brânză de capră.
Mai întâi am fiert pastele, dar nu prea mult, pentru că se dau și la cuptor. Le-am clătit bine, deși mulți spun că nu este indicată clătirea, dar mie așa îmi plac...După ce le-am scurs, le-am adăugat într-o tavă unsă cu ulei și apoi a urmat compoziția prezentată mai sus. Iar la cuptor le-am lăsat aproximativ 30 de minute, până s-au rumenit.

Foarte simplu! 
Poftă bună!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!