vineri, 27 decembrie 2013

Crăciun fericit tuturor și La mulți Ani!

Știu că această urare vine cam pe ultima sută de metri, însă sunt convinsă că niciodată nu este prea târziu, atât timp cât este transmisă din suflet și este plină de sinceritate. Le transmit pe această cale un călduros ”La mulți ani!” tuturor celor care poartă sfântul nume ”Ștefan” sau ”Ștefana”, să fie sănătoși, să aibă putere să ducă mai departe ceea ce au început sau chiar să o ia de la capăt ori de câte ori simt că au nevoie.
 
Aștept să-mi spuneți cum ați petrecut seara de Crăciun, ce daruri v-a adus Moșul și cum ați făcut față pregătirilor, mai ales cu ce bunătăți v-ați alintat papilele :)
 
Sper din suflet să vă fi bucurat de fiecare clipă petrecută alături de persoanele dragi și să vă fi fost împlinite cele mai arzătoare dorințe, iar dacă nu a fost așa, poate că anul ce ne va cuceri peste câteva zile va pune o mână de ajutor întru realizarea acestora.
 
La noi Moșul a sosit
Și-a avut desaga plină,
Cu cozonaci calzi l-am primit
Și l-am rugat și la anul să mai vină.
 
Poate că am fost cuminți
Și i-am scris noi mai din timp,
Bradul nost i-o fi plăcut
Și că l-am împodobit demult.
 
Nu știu care o fi secretul
Dar pe noi ne-a ascultat
Și l-am mai rugat din suflet
Să meargă și la copiii săraci.
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!