vineri, 20 decembrie 2013

Mulțumește și tu, niciodată nu-i prea târziu!

Într-o zi de toamnă caldă,
Mi-ai spus că ai vrea să mă cunoști.
Nu am stat prea mult pe gânduri
Dar, trebuie să recunoști:

Am fost oarecum surprinsă
De dorința ta cea mare
Și nu știam cum să fac
Să nu par-abandonare...

Simțeam ceva cald și frumos
Doar când vocea-ți ascultam
Și mi-am spus atunci duios:
Pe tine-aș vrea să te am.

Îmi amintesc acum cu drag
De prima noastră întâlnire
Și-ți mulțumesc frumos din suflet
Că m-ai scos din agonie...

Nu mai știam ce-mi doresc
Parcă priveam printr-un geam
Mintea-mi era tulbure,
Parcă nimic nu gândeam...

Dar tu cu drag mi-ai fost trimis
Viața să-mi înseninezi
Și să-mi arăți că dragostea
Te ajută să visezi.

Și-așa visele se împlinesc,
Golul încet se va umple,
Așa-i când dragoste primești
Mergând ușor ușor pe punte...

Iubirea îți dă aripi,
Să zbori cât de sus vrei,
Dar să nu uiți niciodată
Să mulțumești cui datorezi.

Eu îți mulțumesc acum ție
Că negreșit mi-ai arătat calea
De-a descoperi iubirea
Și de-a fenta pe-ascuns negarea.

Mulțumește și tu cuiva care ți-a schimbat viața în bine, care te-a ajutat să vezi lumea altfel sau poate chiar să te redescoperi!

Intră pe Facebook, scrie un mesaj de mulțumire persoanei care a contribuit la fericirea sau dezvoltarea ta, alege un ornament drăguț și agață-l apoi în Bradul Mulțumirii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!