joi, 19 decembrie 2013

Nu știți ce veți face de Revelion?

Îmi amintesc cu drag cum am petrecut noaptea care a făcut trecerea între 2009 și 2010...eram îndrăgostită și plecam pentru prima dată cu persoana iubită într-un oraș de poveste, Sibiu...Pot spune că a fost cel mai frumos Revelion pe care l-am trăit până acum...a fost o seară specială, care a consolidat și mai bine legătura ce avea să se creeze între noi. 

Am trăit intens fiecare moment, ne-am bucurat de fiecare secundă care ne părăsea, oferindu-i ocazia alteia să curgă din nou peste noi...a fost o seară magică, petrecută într-un oraș care ne-a rămas la suflet. Am ciocnit cu cea mai mare bucurie paharele de șampanie la miezul nopții, fericiți că ne așteaptă un an mai bun și mai frumos, ne-am delectat cu muzică live din Piața Mare, ne-am pozat pe Podul Mincinoșilor...totul s-a întâmplat ca într-un basm...a fost una dintre cele mai fericite momente ale vieții mele, până și pensiunea avea nume predestinat...a fost un complot al naturii pentru a ne oferi cel mai frumos început împreună.

Au urmat apoi alte petreceri frumoase, însă niciuna nu m-a făcut să vibrez la fel de mult, îmi amintesc cu drag de fiecare Revelion, însă cel petrecut la Sibiu a fost unul de poveste...

Pentru anul acesta avem alte planuri, vrem să mergem în București, fiind și distanța mai mică. Am ales Sala Polivalentă, unde se anunță cea mai cool petrecere de Revelion: The Countdown 2014. Vor fi acolo pentru a ne încânta  super DJ-ul Christopher Lawrence, DJ Wanda, DJ Miki Love și Snatt & Vix.

Biletele sunt disponibile în rețeaua Eventim (magazinele Vodafone, Germanos, Orange, Domo, librăriile Humanitas și Cărturești) și on-line pe eventim.ro, bilete.ro, myticket.ro si biletoo.ro ăi au pretul de 100 lei (dacă sunt achizitionate între 15 și 30 decembrie) și 150 lei în ziua evenimentului (disponibile și la locație). Biletele pentru categoria VIP au prețul unic de 400 lei, preț care include bufet suedez.

Pentru a profita de un preț cât mai bun, grăbiți-vă să achiziționați biletul până pe data de 30 decembrie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!