miercuri, 11 decembrie 2013

Crăciuniță pentru totdeauna!

- Iubitule, ce ți-ai dori să-ți aducă Moșul în dar?
- Hmm, ești sigură că vrei să afli?
- Bineînțeles, chiar cred că numai eu ar trebui să cunosc răspunsul la această întrebare.
- Nu, tu nu ar trebui să cunoști răspunsul, pentru că tu chiar ești răspunsul în sine, numai că...te-aș vrea un pic altfel, mai specială, aș vrea să fii soția Moșului.
- Haa, așa repede renunți la mine, mă pasezi unui moș amărât?
- Da, te pasez unui moș care îți promite că te va iubi așa cum nimeni nu a făcut-o până acum.
- Nici chiar tu?
- Să zicem că poate numai eu am reușit, însă nu m-am ridicat la standardele la care o poate face moșul.
- Încep să mă enervez, să știi, nu-mi plac glumele de genul ăsta.
-Tu chiar nu te-ai prins, nu?
- Ba da, am înțeles ideea, ai renunța la mine, mai mult decât atât, faci și mișto cum că m-ar putea iubi un moș cum nu a făcut-o nimeni până acum...îți mulțumesc. Hai că am ceva de făcut. Vorbim mâine.
- Stai, iubito, unde pleci așa? Stai să ne înțelegem. Ar trebui să fii cea mai fericită femeie de pe Planetă în acest moment și tu te superi aiurea...
- Tot eu mă supăr aiurea, nu? Scuză-mă că nu pot fi fericită când îmi propui să mă mărit cu un moș care să mă iubească la cote maxime, măcar de-ar putea, săracul!
- Păi poate, iubito, și tu știi asta! Calmează-te și poate reușești să înțelegi ceva din asta...
- Să înțeleg că e seara în care dezlegăm mistere, nu?
- Nu e vorba de niciun mister, eu doar am spus că te-as vrea mai specială de Crăciun, adică nu te-aș mai vrea iubita Moșului, cum ai fost în fiecare an până acum, ci soția lui. E atât de greu de înțeles?
- Iubitule, asta ce înseamnă mai exact? 
- Înseamnă că tocmai ai primit o cerere în căsătorie din partea celui mai ”valabil” moș în viață.
- Strânge-mă tare în brațe și nu-mi da drumul până nu-ți zic eu! Sunt cea mai fericită, am primit cea mai inedită cerere în căsătorie, nu m-am așteptat la asta, abia aștept să le spun prietenelor. Sigur mă vor invidia pentru asta! Te iubesc mult, să știi!
- Știu, știu, și eu te iubesc! Acum trebuie să-mi dai drumul pentru că nu ne putem permite să deviem de la subiect atât de important. M-ai întrebat ce-mi doresc de Crăciun și încă nu am terminat. Îmi doresc să punem în aplicare povestea, să fii într-adevăr soția Moșului. Îți voi alege eu însumi costumația, să fiu sigur că ne putem juca rolurile cu succes până la capăt.
- Sunt de acord, abia aștept! Asta înseamna că tu chiar vei purta barba aceea lungă, vei avea o burtă mare și vei vorbi ca un moș? Abia aștept s-o văd și p-asta, numai că nu promit că voi intra în pielea personajului, pentru că nu sunt obișnuită să am relații cu un moș, nu te supăra...
- Stai liniștită, iubito, Moșul tău va fi un tinerel numai bun de iubit!
- Hmm, așa deci...acum înțeleg de ce erai așa distant zilele astea, ți-ai croit un întreg scenariu.
- Da, numai că acum trebuie să ne ținem de plan pentru a ne bucura de cel mai frumos Crăciun petrecut în doi, de până acum.
- Păi, hai, spune-mi la ce te-ai gândit. Ar trebui să mă îmbrac în Crăciuniță, nu? Dar nu am chef, sincer, să pierd timpul acum prin magazine să probez costumașe, să mă vadă toată lumea, nu știu cum să facem, te duci tu și le iei, eu nu merg.
- Nu, iubito, ascultă-mă. Este vorba despre Just4girls, un site pe net cu lenjerie sexy, lenjerie intimă și, chiar, cu costume de Crăciuniță. Uite, să-ți arăt și la ce produse m-am gândit.
- Hai că sunt curioasă ce ai ales, sper să-mi placă și mie, pentru că, altfel, riști să te deghizezi în Moș Păcală.
- Bine că ți-ai revenit și ești la fel de glumeață. Pentru început, m-am gândit la asta. Ce zici, cum ți se pare?


- Wow, e superb, îmi place foarte mult, abia aștept să-l port. E un costum mai ieșit din comun, este de fapt o rochiță simplă și comodă în același timp. Îmi place că nu este ceva exagerat, știi că nu suport extremele. Chiar aș purta-o prin casă tot timpul, nu numai pentru a-l aștepta pe Moș, adică vreau să spun că l-aș aștepta în fiecare seară așa. E inocent și îmi place.
- Da, știam că îți va plăcea acesta. Hai să-ți arăt acum și următorul articol la care m-am gândit, pentru partea a doua serii. Îți mărturisesc că este mai mult pe gustul Moșului. E ceva mai provocator, dar totuși nu e exagerat prin nimic. Dantela fină mă duce cu gândul la vară,  la nisipul fierbinte.


- Hmm, și de ce spui că este mai mult, poate, pe gustul Moșului? Îți mărturisesc că și viitoarei Crăciunițe îi este la fel de drag și a devenit foarte nerăbdătoare să-l îmbrace. Este foarte senzual, îmi place combinația de culori negru-roz, îmi place materialul și mi s-ar potrivi de minune. Îți mulțumesc pentru tot, Moșule, este una dintre cele mai emoționante seri pe care le-am trăit. Mi-ai oferit cel mai frumos cadou de Crăciun. Abia aștept să-ți fiu Crăciuniță pentru totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!