miercuri, 11 decembrie 2013

Prăjitură cu nucă de cocos și cacao

Mă tot gândeam cu ce să-mi alint astăzi papilele gustative, ceva simplu, ușor și cu puține ingrediente, să nu fie nevoie să ies special să cumpăr ceva.
Și soluția nu a întârziat să apară. Mi-am amintit că am preparat mai demult niște bombonele Rafaello, dar îmi trebuia lapte praf și unt...atunci am redus ușor din posibilități. Am pregătit o prăjiturică de post, utilizând următoarele ingrediente, care cu siguranță există în orice bucătărie:

  • făină - 1 cană de 250 ml;
  • zahăr - eu am pus jumătate de cană de 250 ml, dar cantitatea se poate modifica în funcție de gust;
  • praf de copt - 1 pliculeț;
  • zahăr vanilinat - 1 pliculeț;
  • nucă de cocos - 1 cană de 250 ml;
  • apă, pentru că am vrut să fie de post, dar se poate înlocui cu lapte de origine animală sau vegetală - 1 cană de 250 ml;
  • cacao - 2 linguri.

Am amestecat într-un bol făina, nuca de cocos, zahărul, praful de copt și zahărul vanilinat, după care am adăugat treptat cantitatea de apă, până a căpătat forma unui aluat. Apoi am răsturnat aproximativ trei sferturi din compoziție într-o tavă dreptunghiulară, unsă cu puțin ulei și tapetată cu puțină făină.
Restul compoziției am amestecat-o cu cele două linguri de cacao și am răsturnat-o peste cealaltă, în tavă.
Apoi am introdus-o în cuptor, unde am lăsat-o cam 30 de minute.

Cam așa arată prăjiturica mea de astăzi, proaspăt scoasă din cuptor, așteptând cu nerăbdare să fie apreciată la adevărata ei valoare :).

Sper să vă placă, poftă bună!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!