sâmbătă, 21 decembrie 2013

Ce s-a întâmplat cu spiritul Crăciunului?

Cu adâncă tristețe în suflet declar că nu știu ce s-a întâmplat cu spiritul Crăciunului...unde a dispărut și când, pentru că nu îl mai simt, nici nu știu de când...oare sunt singura care nu-l mai vede? Era ceva special, ceva care îmi făcea inima să tresară...era acea bucurie pe care nu o puteam descrie, dar nici nu-mi propuneam asta, pentru că era ceva natural. Și acum sunt conștientă, bineînțeles, că ne aflăm în prag de sărbătoare și îmi place asta, însă nu vine din suflet, trebuie să îmi propun să rămân conștientă și să tratez ca atare Crăciunul...de multe ori mă gândesc că am trăit momente mult mai frumoase, pe care, poate, nu le-am apreciat la justa lor valoare, tocmai din motivul că voi avea timp toată viața să mă bucur de ele...însă viața îmi mai dă câte o palmă, poate poate mă trezesc...și m-am trezit! Însă, nu-mi place ceea ce mi-a oferit...înainte nu aveam abundență, însă împărtășeam iubire, nu exista atâta egoism, simțeam spiritul Crăciunului, fără să-l caut, poate am încetat eu să visez, să mă bucur de acele lucruri mărunte? Nu știu ce s-a întâmplat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!