vineri, 13 decembrie 2013

Yardley London, în grădina Elizei

Într-o după-amiază senină de iarnă, Giulia s-a gândit să o viziteze pe buna ei prietenă, Eliza, oferindu-și, pe lângă dulcea revedere, și ocazia de profundă relaxare pe care o trăiește de fiecare dată când ajunge pe ”tărâmul de poveste”, așa cum îi place să numească moșia pe care locuiește prietena sa.

Îmbracă repede mantoul roșu și își ia eșarfa din mătase naturală, peste care pulverizează puțin parfum, cât să bucure atmosfera atunci când pășește.

- Haideți, domnișoară, urcați în trăsură! – se auzi un glas duios, însă pe un ton destul de impunător.
- Nu, mulțumesc, eu merg pe jos, nu cred că pe mine mă așteptați. Încercați la căsuțele alăturate.
- Cum? Nu sunteți dumneavoastră Giulia, prietena domnișoarei Eliza? Și-a dorit să vă facă o surpriză și, astfel, iată-mă aici la poarta casei dumneavoastră!
- Aa...și nu mi-a spus nimic...Off, Eliza, ai rămas aceeași ființă veșnic surpinzătoare! Vă mulțumesc! Într-adevăr, pe mine mă căutați, sunt însă atât de emoționată, este pentru prima dată când urc într-o asemenea trăsură, este de o eleganță de nedescris.

” Mă simt ca și cum aș fi o ducesă, îmi lipsesc însă pălăria și umbreluța. Ar fi trebuit să mă anunțe totuși, pentru a face parte amândouă din aceeași poveste...Da, mi-aș dori foarte mult asta, deși știu că este imposibil...nici în două vieți nu aș putea ajunge la statutul Elizei. E cu adevărat norocoasă pentru că trăiește pe o asemenea moșie, abia aștept să depănăm amintiri în balansoarul din curte, să ne bucurăm de aroma florilor, sorbind dintr-un ceai englezesc, care îi place ei foarte mult. Și cum să nu-i placă, din moment ce acolo își are rădăcinile...și se reflectă bine în conduita impecabilă pe care o afișează în permanență, în modul în care vorbește, în care se îmbracă...Este minunată, uneori o invidiez pentru tot ce trăiește.” – își spune Giulia în gând, mânată oarecum de un cumul de sentimente, pe de o parte era nerăbdătoare să-și întâlnescă prietena, pe care nu o văzuse de cinci ani, dar simțea și un soi de invidie, imaginându-și postura perfectă pe care urma să o afișeze Eliza.

-  Domnișoară, vă rog să mă urmați, am ajuns la destinație!
- Vai, cât de frumos se văd floricelele din grădină prin gardul acesta translucid! Vă mulțumesc pentru această călătorie de vis.
- Giulia, scumpa mea, cât de mult te-ai schimbat, ce dor mi-a fost de tine! Haide, intră, simte-te ca acasă, știi doar că aici, la mine, îți recapeți libertatea!
- Bună, Eliza, am așteptat atât de mult clipa asta! De fiecare dată când mă gândeam că vin acasă, îmi imaginam și momentul în care ne vom revedea, pentru a rememora minunatele amintiri. Într-adevăr, aici îmi recapăt libertatea, e atât de multă viață în jurul nostru, uite și tu cât de duios ne privesc florile, cum ne îmbrățișează copacii! Și păsărelele se simt mai bine aici.



- Hmm, Giulia, dar cât de bine miroși! Pare a fi un parfum pur englezesc, așa cum îmi trimitea mie mama de fiecare dată de Crăciun.
- Chiar este un parfum englezesc și ți-am adus și ție unul în dar, sper să îți placă. L-am cumpărat de pe site-ul British Gallery, un magazin care respectă stilul locuințelor tipic englezești, iar toate produsele comercializate de ei sunt aduse din Anglia. Exact cum mă simt aici la tine, așa mă simt și atunci când vizitez acest concept-store. Oferă spre vânzare atât decorațiuni interioare, cât și cadouri, cosmetice, ceaiuri, cafea, porțelanuri, seturi de tacâmuri, chiar și canapele, stofe pentru draperii și perdele. Este o bucată din locul tău natal, te-ai simți foarte bine acolo.
- Vai, sunt impresionată de tot ce spui, nu am știut de existența acestui magazin.
- Este prezent de opt ani în România, mai exact în București și Ploiești, dar ce este mai interesant pentru noi, fetele, este faptul că, din luna mai a acestui an, au venit cei de la Yardley London. Ai auzit de ei, nu?
- Poftim? Yardley London în România? Este furnizorul de tradiție al Casei Regale Britanice, unul dintre cele mai longevive și apreciate branduri de cosmetice din lume! Ești sigură că despre ei este vorba? Poate nu ai înțeles bine...
- Eeii, cum să nu înțeleg bine, când chiar de la ei am achiziționat parfumurile pentru noi două, iar pentru mama am luat o cremă de corp Peony cu coenzima Q10, unt de shea și ulei de migdale. Este perfectă pentru prevenirea semnelor de îmbătrânire.

- Deci așa este, Yardley London sunt aici...Mă crezi că ăsta era unul dintre motive pentru care simțeam nevoia de a mă reîntoarce în Londra? Deși, vezi bine cât de bine o duc aici, ce atmosferă caldă mi-am creat, totuși simțeam că îmi lipsește ceva...Uite câte iasomii și violete am plantat aici, tocmai pentru a crea acea notă de parfum, de care îmi era atât de dor...Mă săturasem să aștept Crăciunul pentru a primi o sticluță de parfum, pentru că nu am nici eu destul timp să-mi permit să merg acolo numai pentru a achiziționa un parfum...deși, crede-mă, urma să-mi fac timp pentru asta...Vaaiii, mi-ai oferit cea mai minunată veste pe care am primit-o în ultima perioadă!
- Hehe, mă bucur să aud asta, numai că acum este timpul să deschizi cutiuța după care tânjești atât de mult. Ți-am cumpărat ”April Violets”, acel parfum floral pe care îl adori, fresh și senzual, cu note de violete, citrice și iasomie. De acum încolo, te vei integra perfect în grădinița pe care ti-ai creat-o aici.



- Wow, este cel pe care îl ador, numai pe acesta îl vroiam! Nu-i așa că e minunat? Dar cel pe care îl porți tu este altfel, miroase extraordinar și acela. Cum se numește?
- Hmm, știi că luna în care m-am născut, luna florilor, spune totul despre mine. M-a atras de la prima pulverizare. Nu am reușit să-i rezist! Mirosul lui mă face să visez că locuiesc într-o curte așa mare ca a ta, îmbătându-mă de mireasma grădinilor englezești, în plină iarnă. Se numește ”Royal Daisy”, este un parfum elegant cu tonuri de citrice și flori de primăvară. Pur și simplu îl ador! Mă reprezintă întru-totul. Mă simt atât de perfectă când îmi atinge trupul, îmi dă o stare de bine, crede-mă, așa ceva nu mi s-a mai întâmplat până acum cu niciun parfum.



- Royal Daisy...margaretele regale sunt cele care îi oferă această irezistibilitate...Sunt minunate, într-adevăr! Dar bineînțeles că nu ai simțit asta cu niciun alt parfum, pentru că acestea, de la Yardley, sunt unice, inconfundabile și pline de romantism. Știi că, de-a lungul timpului, au fost considerate adevărate elixire ale frumuseții și sănătății? Se spune că aceste arome au chiar și un efect vindecător, calmant și tonic. Când stăteam în Londra, îmi luam adesea săpunuri de toaletă și creme de corp, care îmi trezeau toate simțurile, mă simțeam atât de senzuală...Îmi amintesc că îi cumpăram adesea și lui Willy parfumul acela cu arome de citrice și lemn, îi plăcea foarte mult, adesea spunea că este cel mai rafinat parfum pe care l-a purtat vreodată.
- Așa este, sunt incredibile!
- Vai, Giulia, simt o nerăbdare imposibilă, vreau cu orice preț să îmi mai cumpăr câte ceva de la ei!
- Păi putem merge chiar acum, pe jos, la Centrofarm, este și aproape de tine.
- Îi găsim și aici?
- Da, produsele Yardley se găsesc numai în farmaciile Centrofarm și pe site-ul British Gallery.
- În acest moment, recunosc că sunt în extaz, astăzi a fost o zi extraodinară, cu o încărcătură maximă, am avut parte de emoții, trăiri intense și am primit  vești la care nici nu visam. Gândește-te că vroiam să mă întorc în Londra tocmai pentru acest parfum...
- Hai repede la Centrofarm, măcar leșini în farmacie, nu aici lângă mine pentru că nu aș ști cum să procedez.
- Îmi dai să miros ”April Violets” și te asigur că mă trezesc instant! Acum, la modul cel mai serios, îți mulțumesc foarte mult pentru ziua de azi, pentru că mi-ai dăruit ceva ce de mult îmi doream și sper să rămâi cât mai mult pe-acasă, să ne mai revedem și să purtăm aceleași conversații infantile, care ne creează atâta plăcere!
- Cu siguranță! Știi că ador să simt parfumul grădinilor englezești în plină iarnă!



Surse foto:
  1. http://mirelapete.dexign.ro - foto 1
  2. http://www.britishgallery.ro/ro/89-yardley - foto 2, 3, 4
  3. http://www.lovelustandfairydust.com/2012_04_01_archive.html - foto 5


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!