marți, 3 decembrie 2013

Fericită pentru că trăiesc :)

V-ați întrebat vreodată dacă trăiți exact ceea ce v-ați dorit? Așa v-ați imaginat viața încă de când erați copii? Chiar sunteți norocoși dacă totul s-a întâmplat conform planurilor sau visurilor voastre de atunci...
 
M-am întrebat într-o zi ce este viața și am găsit un răspuns imediat, fără să mă gândesc prea mult...nu știu dacă e un lucru bun sau nu, dar pur și simplu asta am simțit să gândesc, așa mi-a dictat cineva...cum că viața este o scară, iar primul nivel este foarte asemănător ultimului, care de fapt este interminabil, tot timpul va fi primul pentru o altă treaptă, este de fapt vorba despre o scară infinită, sau poate chiar de un punct.
 
Da, într-o abordare deloc simplistă, cred că viața este de fapt un punct. Așa cum punctul este în esența sa infinit, fără margini, nemăsurabil, așa este și viața noastră, a tuturor.
 
Și la fel cum cineva desenează un punct, urmare a unui gând, așa si viața pe care am primit-o cu toții a fost bine gândită de cineva și apoi ne-a oferit-o pentru a clădi ceva frumos, pentru a ne îmbogăți, dar nu neapărat material, ci mai ales spiritual, pentru a rămâne amintiri frumoase în urma noastră și pentru a ne bucura sufletul.
 
Nu uitați! Și punctul a existat pentru a se crea o dreapta infinită, așa că trebuie să recunoaștem, suntem norocoși că am fost aleși pentru a contribui la realizarea acelei drepte :)
 
Și pentru a răspunde provocării lansate mai sus, viața mea de până acum nu este chiar cea pe care am visat-o demult, dar este una frumoasă, însă nu perfectă, așa cum o vedeam eu. Atunci care ar fi fost contribuția mea dacă aș fi avut o viață perfectă?
 
Dacă ar fi fost posibilă această ipoteză, atunci cred că viața mea ar fi rămas la stadiul de punct...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!