luni, 2 decembrie 2013

Dragă Moșule,

Cu fiecare zi care se apropie mai mult de Crăciun simt bucuria crescând în sufletul meu. Aștept cu nerăbdare momentul care îmi va aduce persoanele dragi aproape, aștept mirosul de cozonaci proaspăt scoși din cuptor, mirosul de natură în casa mea oferit de un brad frumos, înalt si bogat...

Chiar și pe Moș Nicolae si pe Moș Crăciun îi aștept cu același entuziasm pe care îl aveam și în copilărie, le-am scris și o scrisorică în care le-am mulțumit mai întâi de toate pentru  lucrurile frumoase pe care mi le-au dăruit ani la rând.

Și ca de fiecare dată, le-am prezentat și dorințele mele pentru acest an. M-am mai maturizat și de acum îmi doresc lucruri care să-mi schimbe viața în cel mai frumos mod, ba chiar m-am gândit să nu mai fiu atât de egoistă, vreau să îi bucur și pe cei dragi prin ceea ce eu voi primi.
 
Bătrânului Nicolae nu îi cer prea mult, i-aș mulțumi sincer dacă m-ar ajuta să obțin un punctaj bun la proba pe care urmează să o susțin în ziua următoare serbării lui, asta pe lângă ceea ce îmi doresc să am tot timpul: sănătate, liniște, multă iubire, pace și fericire din belșug. Și i-aș mai cere și niște fulgi de nea care să mă însoțească spre munte, că, nu-i așa, iarna e mai frumoasă acolo!
 
Eiii, iar de la Moș Crăciun îmi doresc mai multe lucruri...vreau să-mi dea multă putere, răbdare și chibzuință, vreau o schimbare majoră, vreau o lume nouă, în care să mă regăsesc mai bine. Mai multe detalii știe numai el și sper din tot sufletul că îmi va aduce, ca de fiecare dată, ceea ce l-am rugat.
 
Sunt curioasă ce vă doriți voi să primiți de la batrânii noștri frumoși cu barba dalbă.
Poate, cine știe, chiar vor citi aici la mine pe blog și veți avea o mare surpriză :).
 
Așadar, aștept cu nerăbdare să-mi scrieți ce vă doriți să vă aducă Moșii!
 
 
 
 
 




2 comentarii:

  1. Poate pare banal dar eu vreau de la Mosi in primul rand sanatate familiei mele iar pentru mine imi doresc sa fiu mai calculata, mai intelegatoare si poate un nou job. Restul cum ar fi lucrurile materiale se pot cumpara. Merry Christmas! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță vei primi ceea ce îți dorești, atât timp cât ai avut curajul să-ti exprimi dorința și sunt sigură că cei doi bărboși îți mulțumesc pentru asta. Sărbători fericite si te mai aștept pe aici! Te pup!

      Ștergere

Opinia ta conteaza!