marți, 17 decembrie 2013

Parfumul, cartea mea de vizită

Prima dată când am descoperit esența parfumului, îmi făcea plăcere să ”abuzez”oarecum de ea, de multe ori le combinam între ele, pentru un plus de aromă, fără să-mi dau seama că făceam mai mult rău decât bine. Țin minte și acum că aveam pe birou o întreagă colecție cu care mă mândream, aveam câte un parfum pentru fiecare zi a săptămânii, iar după o lună reînnoiam colecția, amețisem la un moment dat de la atâtea esențe.

Într-o zi, tatăl meu mi-a spus că nu este bine ceea ce fac, că ar trebui să-mi aleg un singur parfum, care să mă reprezinte, care să rămână în urma mea, ca o amprentă, iar atunci când merg pe undeva, lumea să-și dea seama că eu am trecut pe acolo, după propriul parfum, pentru că așa procedează o femeie adevărată, care se respectă mai întâi pe sine și apoi pe cei cu care intră în contact. Mi-a plăcut ideea de a deveni femeie și, în scurt timp, am și aplicat-o, numai că gusturile mele s-au schimbat cu trecerea timpului.
Pe vremea aceea adoram Giordani de la Oriflame și l-am purtat cam doi ani de zile, atât de mult își pusese amprenta pe sufletul și pe personalitatea mea, mă reprezenta întru-totul. Au urmat apoi perioade lungi în care mă atașam de câte un alt parfum, însă niciodată nu le amestecam. Am învățat să am o oarecare disciplină în ceea ce privește imaginea mea, am învățat că ea este cea care reprezintă interiorul meu, este oglinda sufletului și stărilor mele.
     
    Am înțeles cât de important este să porți un parfum care te reprezintă, care oferă mediului citate despre ceea ce se petrece înăuntrul tău. Pentru a ajunge să cunoști ce esență se mulează perfect pe sufletul și pe trupul tău, trebuie mai întâi să experimentezi. Iar eu cred că am experimentat destul la acest capitol, ”m-am așezat la casa mea”, cum s-ar spune, în acest context casa reprezentând aroma care spune totul despre mine, cea care mă definește, este cartea mea de vizită în relațiile cu mediul, dar și cu mine însămi.

    Și uite-așa ușor ușor am înțeles că ador esența dulce-acrișoară, fresh, a florilor de primăvară împletită cu prospețimea citricelor, care mă face să vibrez și îmi oferă acea emoție care mă împlinește și mă ajută să eman iubire, senzualitate și mister. Am descoperit această esență la parfumul londonez Royal English Daisy, ce aparține brandului Yardley London, furnizorul de tradiție al Casei Regale Britanice. De fiecare dată când îl imbrățișez, simt cum trupul meu îmbracă haina de primăvară, confecționată din margaretele regale, indiferent de anotimp. Chiar și acum, iarna, mă simt de parcă aș fi înconjurată de grădinile acelea englezești, perfecte, atât cromatic, cât și din punct de vedere al diversității și parfumului.




Cu siguranță vă doriți să aflați de unde l-am achiziționat J.
Eu l-am cumpărat din lanțul de farmacii Centrofarm, însă se poate găsi și pe site-ul British Gallery, un ”Home and Gift” concept-store, care oferă atât decorațiuni interioare, cât și cadouri. Îi găsiți ăn București și Ploiești, dacă vă doriți să locuiți pentru câteva ore în Anglia, pentru că asta simți atunci când le calci pragul.

Chiar mă gândeam zilele trecute ce aș putea să-i fac iubitului meu cadou de Crăciun. Cum și el adoră esența de citrice, am hotărât să-i ambalez frumos un pachețel, în care să așez un parfum Yardley Citrus & Wood, un gel de curățare a corpului și a părului și un săpun, ambele din aceeași gamă, cu note picante de citrice și lemn. Cu siguranță va fi foarte fericit cănd îl va găsi sub brăduț J.


      Noi apreciem foarte mult rafinamentul, eleganța și calitatea, pentru că ne respectăm imaginea, îi respectăm și pe cei din jurul nostru și ne place să emanăm dragoste și putere. Așadar, iarna aceasta aducem parfumul grădinilor englezești în casa noastră.

           Voi ce veți așeza sub brad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza!